isabello

Alla inlägg under november 2010

Av isabelle angberg - 29 november 2010 18:00

Cha Cha alla blogg läsare! X)


Idag så har det varit segt i skolan som vanligt och vissa har varit lite väl jobbiga:(

Så efter skolan hängde jag med världens bästa kompis hem Fiiiaaaaaaaa!

Vi hade skit kul!!!  Nu har jag ätit fiia åt upp allt medans jag bara åt lite (tjockis:P)


Här kommer en bild på oss kram    

Av isabelle angberg - 28 november 2010 19:33

Eyo jag rimmar på från undergroundnivå siktar mot toppen så långt jag kan nå kommer in rullar hårt i stockholms terräng det är titeln jag vill åt, jag är mikrofonkåt Från slussen hornstull zinkensdamm vietnam samma stam huliganer var kleptomaner micpyromaner, kumpaner 1200-cuttare barnackade?, skivtjackare riktiga rimslaktare Respekt till alla snubbar som hängt sen dag ett ni finns i familjen där mitt blod flyter fett klä bilden med ord, bevittna saker som jag sett för rim faller tätt när jag förklarar vad som gäller som blöta akvareller, jag börjar pensla jag flyter med känsla Eyo jag rimmar på från undergroundnivå siktar mot toppen så långt jag kan nå kommer in rullar hårt i stockholms terräng det är titeln jag vill åt, jag är mikrofonkåt In kommer stekarn -Petter ingen tvekan Eyo jag rimmar på från undergroundnivå siktar mot toppen så långt jag kan nå kommer in rullar hårt i stockholms terräng det är titeln jag vill åt, jag är mikrofonkåt  




Lyssna på låten samtidigt mkt lättare då:) ÄLSKAR DIG PETRA!!!!!!!

Av isabelle angberg - 28 november 2010 19:27

Jag ÄLSKAR September! Speciellt när hon gjorde om Petters låt Mikrofonkåt!

Här kommer låten NI MÅSTE LYSSNA PÅ DEN!!!!   


http://www.youtube.com/watch?v=FQxOHQL0-TU   






LYSSNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
  ;)

Av isabelle angberg - 25 november 2010 13:31

Just nu jag i skolan och ska egentligen skriva någon tråkig spanska text... USCH våran spanska lärare suger! HATAR HENNE!!! HON TYP  BLIR AS SUR OM MAN GLÖMMER EN ACCENT!! :( 

Jajajaj nu måste jag jobba hon kommer nu! :) <3

Av isabelle angberg - 21 november 2010 19:48

  

Av isabelle angberg - 21 november 2010 19:45

ASSÅ VI SPELADE DET DÄR CUPEN POESEIDON CUP OCH VI VANN! JAG AVGJORDE BÅDE SEMIFINALEN PÅ STRAFFAR OCH FINALEN MED DET ÄNDA MÅLET:) <3

jagärfanbäst!:) ÄLSKAR ER TJEJER NI ÄR FAN BÄSTA LAGET!!! love you!



Nu ska jag äta lite:)

Av isabelle angberg - 20 november 2010 17:32

Ledsen att jag inte har bloggat på ett tag men nu kommer lite:)

Igår hade vi jätte kul i skolan idrott NO musik HÅLTIMMA! ;)

Idag har min dag sett ut så här: Vaknade 9.00 Upp kolla på KAtten Gustav, Sen frukost, gör i ordning sig. Iväg till Allum Och shoppa:) Hittade en kofta och 2 linnen:) Sen efter det var det innebandy match mot Partille, Förlust med 4-3:( va såååååååååå nära på att göra mål!!!!!!!!
Nu ska jag äta mat och slappa! ;)

Ha det gött, lägger in bilder på det jag shoppa imån:) kramissss

Av isabelle angberg - 20 november 2010 17:28

Och vinnaren av "bloggtävlingen" är  Linnéa Fallman:) hennes blogg kan ni besöka på

http://www.linneafallmans.blogg.se 

Hon vann för att hennes blogg var rolig intressant och hon skrev om olika saker hela tiden:) <3 Hon är en sann bloggare:)

Presentation


Lev livet fult ut!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken är din favorit sport??
 Fotboll
 Innebandy
 Handboll
 tennis
 Badminton

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards