isabello

Alla inlägg den 7 november 2010

Av isabelle angberg - 7 november 2010 17:57

Jag hatar verkligen när man inte fattar nåt!

som nu tex mamma skulle förklara ett tal för migsom jag inte fattade och det slutade med att vi satt på varsin våning och sura(i alla fall jag)

Men det går inte när  hjärnan kokar av massor av saker!!! 

Får lite panik nu när jag tänker på att matte provet är på tisdag och jag kan typ inget!! HJÄRNSLÄPP!!! Hjälp mig någon!??

 

orkar inte skriva mer nu min hjärna pallar inte att tänka!   

Av isabelle angberg - 7 november 2010 17:28

  Tjaaa!

Vi vann matchen idag med 2-0 mot Lindome!   

Världens bästa lag somman spelar i även om vi inte vinner varenda match men vi är ändå glada... Älskar er tjejer!

Har ätit mat precis inte så spännande information men(L)

Nu ska jag väl öva lite på matte provet vi ska ha på TISDAAG (panik:s)

Ha deet  <3

Av isabelle angberg - 7 november 2010 08:12

God morgon!

Jag vaknade as tidigt för att vara helg, 8.30   

Och jag kunde inte somna om!!!!!!

Idag blir det match i Lindome! Ska spela ute för första gången på ett halv år :S 

Men Men det går la bra:)

Jaja jag skriver meer senare nu ska jag mysa i soffan ;)

Puuusssssiiiiiiiiii  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev livet fult ut!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken är din favorit sport??
 Fotboll
 Innebandy
 Handboll
 tennis
 Badminton

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards